25 Kasım 2010 Perşembe

Feda - Grup Yorum




Feda - Grup Yorum şarkı sözü, Feda - Grup Yorum dinle, Feda - Grup Yorum indir, Feda - Grup Yorum video klip klibi izle


Feda - Grup Yorum


Ben diyorum ki ona
Kül olayim
Kerem gibi yana yana
Ben yanmasam
Sen yanmasan
Biz yanmasak
Nasil çikar karanliklar aydinliia...

(birinci bölüm)

Topraia hayat verir
Sevdamizin bereketi
Seni ölecek kadar çok öldük yurdum
Dinsin artik gözünün yaii

Hayati yudum yudum içiyorduk
Yürüyorduk aydinliia
Sana kalkan elleri
Durdurmak için
Katildik açlik kervanina

Yansak kavrulsak
Alevin kizginliiinda
Dilimizde ayni iarkilar
Seni sevecek kadar çok öldük halkim
Mahpuslarda...

(ikinci bölüm)

Yollarda kalabalik içinde
Yürüyor menziline
Güllerin genci tazesi
Yüreii kor bir volkan
Düileri vardir
Her dem tazedir
Çailayip coiar içinde


Yol boyu mirildanir bir iarki
içinde mahpusluiun sizisi
Meiale gibi yanan bedenleri
Düiünür nazli fidani

Bir canim vardir
Direnip yaiar
Bir canim vardir savasçi -tutsaktir-


Bir canim var
Hinciyla çatlar gök
Bir canim var
Mahpuslarda yanar
Özgürlük uiruna
Feda bu can
Halkima, vatanima
Gözleri görmez kimseyi
içinde dinmez firtina
Gözü yaili kalmii analar
Onlara canim feda

Zulme susarsa
Ne yaiar bu can
Adalet yoksa hayat ne

Kollari bailanmii halkin
Direnmek yasaktir bize
Tutuiur duvarlar ardinda
Açliia direnen canlar

Zulme susarsa
Ne yaiar bu can
Adalet yoksa
Hayat ne

Bir canim var
Hinciyla çatlar gök
Bir canim var
Mahpuslarda yanar
Özgürlük uiruna
Feda bu can
Halkima, vatanima...

Söz-Müzik: Grup Yorum
iiir: Nazim Hikmet

Söyleyen : Grup Yorum



Feda - Grup Yorum



0 yorum:

Yorum Gönder