25 Kasım 2010 Perşembe

Fd Fd - Feridun Düzağaç




Fd Fd - Feridun Düzağaç şarkı sözü, Fd Fd - Feridun Düzağaç dinle, Fd Fd - Feridun Düzağaç indir, Fd Fd - Feridun Düzağaç video klip klibi izle


Fd Fd - Feridun Düzağaç


Onuncu ayin onuncu günü saat onbuçukta yanmii mumum
Otuzbei yil olmui ihtiyar bir çocuktur güzel ruhum
Okul asip oyuna kaçar biraksam hala
Ama çok düitü, incindi, yoruldu; dinlenmeli kalbim doirusu

Sen doium günü hediyem misin diyelim ki hoigeldin
Peki beni çok sevecek misin
Yoksa sen de her düi gibi çabucak kirilip dökülür müsün
Gözlerimden

Gel taniialim önce ben kisaca F.d
Ama sen bana uzun uzun seni seviyorum de
Ah ne az duydum, ne kadar az söyledim
iite bu yüzden hiç durmadan seni seviyorum de

iair çok iyimsermii yolun yarisina mi geldik
E radyasyon neslindeyim biraz erken tükendim
Hepimiz gibi
Bir yer bul otur önce ama yaralarima dikkat et
Gülüilerim vardir elbet önce gözyailarimi silmen gerekecek
Budur, zordur sevmek

Gel taniialim önce ben kisaca F.d
Ama sen bana uzun uzun seni seviyorum de
Ah ne az duydum, ne kadar az söyledim
iite bu yüzden hiç durmadan seni seviyorum de

Söyleyen : Feridun Düzağaç



Fd Fd - Feridun Düzağaç



0 yorum:

Yorum Gönder