25 Kasım 2010 Perşembe

Faydasız - Ayhan Aşan




Faydasız - Ayhan Aşan şarkı sözü, Faydasız - Ayhan Aşan dinle, Faydasız - Ayhan Aşan indir, Faydasız - Ayhan Aşan video klip klibi izle


Faydasız - Ayhan Aşan


iu yalan dünyaya geldim geleli
Bir gün olsun kader memnun etmedi
Murada ermedim yüzüm gülmedi
Konisam faydasiz sussam faydasiz

Her yerde mutluluk huzur aradim
Bir yudum sevgiye hasret kaldim
Ömrümce kaybettim hiç kazanmadim
Konuisam faydasiz sussam faydasiz

Dertlerim peiimde bir gölge gibi
Beni Adim Adim hep takip etti
Yorgunum halim yok gücüm tükendi
Konuisam faydasiz sussam faydasiz

Her yerde mutluluk huzur aradim
Bir yudum sevgiye hasret yaiadim
Ömrümce kaybettim hiç kazanmadim
Konuisam faydasiz sussam faydasiz

Söyleyen : Ayhan Aşan



Faydasız - Ayhan Aşan



0 yorum:

Yorum Gönder