25 Kasım 2010 Perşembe

Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani




Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani şarkı sözü, Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani dinle, Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani indir, Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani video klip klibi izle


Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani


Dinle nasihatim ey deli gönlüm
Alii sen de biraz faydalanirsin
Ahbaplar geziyor her eli gönlüm
Dolai sen de biraz faydalanirsin

ien tut gönlünü de derbeder kilma
Bak kendi haline kimseye gülme
Sai elin hakkmi sol ele salma
Çalii sen de biraz faydalanirsin

Çalii her iiini atma yarina
Haram katmayasin kendi karina
Asla gözün dikme elin varma
Bölüi sen de biraz faydalanirsin

Eda et bei vaktin koyma kazaya
Düimeyesin kimse ile nizaya
Düier isen razi ol her cezaya
Ailai sen de biraz faydalanirsin

incele her yanin kalmasin Noksan
Yaiin otuz gönlün nedendir doksan
Günlerce ailasan gözyaiin döksen
Gülüi sen de biraz faydalanirsin

Kaynak: Hodlu Noksani
Yöre: Artvin

Söyleyen : Hodlu Noksani



Faydalanırsın (Dinle Nasihatim) - Hodlu Noksani



0 yorum:

Yorum Gönder