25 Kasım 2010 Perşembe

Farkliyim - Sertaç Yanmaz




Farkliyim - Sertaç Yanmaz şarkı sözü, Farkliyim - Sertaç Yanmaz dinle, Farkliyim - Sertaç Yanmaz indir, Farkliyim - Sertaç Yanmaz video klip klibi izle


Farkliyim - Sertaç Yanmaz


Anlatamaz ne söz ne hikaye
Farkliyim ben çok farkli
Kimine bekarliiin sultaniyim
Kimine göre evli barkli

Çözmeye kalkma kaybedersin
Zor bir insanim ben çok zor
Kim denediyse kafayi siyirdi
Senden önceki çitirlara sor

Ama seversem ah bir seversem
Gökyüzünü sererim ayaklarina
inanirsam ah bir güvenirsem
Cenneti yaiatirim bu dünyada

Farkliyim ben formulum yok
Beni yaiayarak taniyabilirsin
Zorlama sikma usandirma
Uzak durursan ilgimi çekersin

Fazladan hoilanma beni yorma
Yoksa yavrum sende gidersin
Ammaa
Sen beni böyleyim diye seversin

Farkliyim ben formulum yok
Beni yaiayarak taniyabilirsin
Zorlama sikma usandirma
Uzak durursan ilgimi çekersin

Fazladan hoilanma beni yorma
Yoksa yavrum sende gidersin
Ammaa
Sen beni böyleyim diye seversin

Söyleyen : Sertaç Yanmaz



Farkliyim - Sertaç Yanmaz



0 yorum:

Yorum Gönder